de door ons gefokte Dom Perignon SDW heeft het goed gedaan in Lier . Samen met zijn amazone Pascalle Lienesch hebben ze een mooie 4e plaats behaald in de finale van de 5/6 jarigen.
Leuk om te zien dat de nakomelingen van Iralinde Tarpania het zo goed doen. Dom is een volle broer van Don Tarpania Z, om verwarring te voorkomen is zijn naam veranderd in Dom Perignon SDW. Wij hopen voor de nieuwe eigenaren dat hij hen veel plezier geeft en leven mee met zijn prestaties natuurlijk.
Eveneens zagen we dat Odarlin Tarpania(Jerommeke) het goed deed in Lier met haar nieuwe ruiter. Zij starten voor het eerst internationaal en in de 120 cm en waren 2x foutloos.
Leuk om te zien dat onze Tarpania paarden het zo goed doen!




