na 2 jaar eindelijk weer op concours met Hollywood en Marije wilde graag in het Inter II starten met haar. Samen naar Ouderkerk aan de Amstel en gelukkig lukte het meeste en kwamen we huiswaarts met bijna 61%. Er is nog zeker verbetering mogelijk, maar we zijn blij met dit resultaat na zoveel tijd. Het is een prachtig paard, maar wel heel gevoelig. Over 2 weken proberen we het opnieuw!
Hollywood heeft last veel van haar lymphklieren gehad en had steeds een dik been en soms ook een heel pijnlijk been. Dit heeft ons behoorlijk zorgen gegeven, maar nu gaat het gelukkig weer de goede kant op en zijn de klachten minimaal..





