gisteren zijn we met deze 2 5 jarige dressuurpaarden afgereisd naar Zeewolde en beiden zijn gestart in de L2 met Marije. Beide merries hebben als 3 jarigen een veulen gehad en daarom ook wat later in de sport begonnen. Prettywood liet zich goed zien en behaalde 2 x een eerste prijs. Beide proeven gingen goed en ze was liep ook mooi rustig beide proeven door. Op naar volgend jaar en dan leggen we de lat nog wat hoger. Voor nu heel tevreden met hoe deze merrie zich laat zien.
Palmspring liep voor de 2e keer mee in wedstrijdverband en liet zich ook super zien. Ze was heel braaf en ook heel fijn te rijden door Marije. Zij behaalde 2x een 2e prijs. Hiermee waren we ook super tevreden.
De uitgelichte foto en video zijn van Prettywood!





